Lakossági tájékoztató
koronavírus járvány terjedésének a megelőzése miatt a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjének és ügyintézésének megváltozásáról
A koronavírus járvány terjedésének a megelőzése miatt az alábbi intézkedések kerülnek bevezetésre a lakosság és a Hivatalban dolgozók egészségének védelme érdekében katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján:2020. március 17. (kedd) napjától korlátozzuk a Polgármesteri Hivatal épületében való tartózkodást.
Az ügyintézést elsősorban az online felületre, e-mailre vagy a telefonos ügyintézésre korlátozzuk. Halaszthatatlan ügyben, a személyes ügyfélfogadás továbbra is működik, de csak telefonon történt előre egyeztetett időpontban. Az önkormányzat bejárati ajtaját zárva tartjuk.
A polgármesteri, alpolgármesteri és jegyzői fogadónapok felfüggesztésre kerülnek. Észrevételeiket, kéréseiket levél, e-mail, telefonos megkeresés formájában továbbra is fogadják a tisztségviselők.
Az ügyintézés, illetve időpontegyeztetés érdekében munkaidőben hívható telefonszámok és e-mail elérhetőségek:
- Adóügyek
Anyakönyvi Ügyek
Marádicsné Drenda Mária
70/509-1004
penzugy@perbal.hu - Szociális Ügyek
Lakcímügyek
Oláh Judit
70/371-8290
igazgatas@perbal.hu - Pénzügyek
Lenthár Lajosné
70/704-6254
penzugy@perbal.hu - Egyéb ügyek
Hermán Attiláné
70/509-1005
titkarsag@perbal.hu - Jegyző
dr. Verhóczki Zita
30/205-6820
jegyzo@perbal.hu
A Hivatal ügyintézői kizárólag időponttal rendelkező ügyfeleket fogadnak, mely ügyfélfogadási időben történik.
A Hivatal épületében ügyfélfogadási időn kívül ügyfél nem tartózkodhat, mely alól kivételt képez a Hivatal hivatalos helyiségében megrendezésre kerülő házasságkötés ideje. A Hivatalban megrendezett házasságkötésen a házasulandók és tanúik kivételével maximum 20 fő vehet részt!
A korlátozás visszavonásig érvényes.