A koronavírus járvány terjedésének a megelőzése miatt az alábbi intézkedések kerülnek bevezetésre a lakosság és a Hivatalban dolgozók egészségének védelme érdekében katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján:
2020. november 10. (kedd) napjától korlátozzuk a Polgármesteri Hivatal épületében való tartózkodást.
Az ügyintézést elsősorban az online felületre, e-mailre vagy a telefonos ügyintézésre korlátozzuk. Halaszthatatlan ügyben, a személyes ügyfélfogadás továbbra is működik, de csak telefonon történt előre egyeztetett időpontban. Az önkormányzat bejárati ajtaját zárva tartjuk.
A polgármesteri, alpolgármesteri fogadónapok felfüggesztésre kerülnek. Észrevételeiket, kéréseiket levél, e-mail, telefonos megkeresés formájában továbbra is fogadják a tisztségviselők.
Az ügyintézés, illetve időpontegyeztetés érdekében munkaidőben hívható telefonszámok és e-mail elérhetőségek:
- Adóügyek, anyakönyvi ügyek
Marádicsné Drenda Mária
70/509-1004, 26/370-349
penzugy@perbal.hu - Szociális ügyek, lakcímügyek
Oláh Judit
70/371-8290, 26/370-348
igazgatas@perbal.hu - Pénzügyek
Lenthár Lajosné
70/704-6254, 26/370-349
penzugy@perbal.hu - Egyéb ügyek
Hermán Attiláné
70/509-1005, 26/370-350
titkarsag@perbal.hu
A Hivatal ügyintézői kizárólag időponttal rendelkező ügyfeleket fogadnak, mely ügyfélfogadási időben történik. A Hivatal épületében a szájmaszk használata és kézfertőtlenítés kötelező!
A Hivatal épületében ügyfélfogadási időn kívül ügyfél nem tartózkodhat, mely alól kivételt képez a Hivatal hivatalos helyiségében megrendezésre kerülő házasságkötés ideje. A Hivatalban megrendezett házasságkötésen a házasulandók, szülők, testvérek és tanúik vehetnek részt!
A korlátozás visszavonásig érvényes!