Víziközmű szolgáltató-váltással kapcsolatos tájékoztató
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2014. január 1-jétől Perbál községben – az ellátásért felelős Önkormányzattal kötött üzemeltetési szerződés alapján – a település ivóvízellátását és a szennyvíz-szolgáltatást az Északdunántúli Vízmű Zrt. biztosítja.
Elérhetőségeink:
Hibabejelentés: Írásban érkező megkeresések:
Telefon: +36 80 426 426 Levél: ÉDV Zrt. 2801 Tatabánya, Pf.: 117.
E-mail: tatabanya.diszpecser@edv.hu Fax: +36 34 311 595
Honlapunkon: www.edv.hu Ügyfélszolgálat: vevoszolgalat@edv.hu
Minden nap 24 órában. Honlap: www.edv.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: 06 40 555 222
Hívható hétfőn 7 és 19, kedden, szerdán és csütörtökön 8 és 15, pénteken 8 és 14 óra között.
Az automata mérőállás rögzítés folyamatosan, a nap 24 órájában elérhető.
A településhez legközelebbi ügyfélszolgálati irodák elérhetősége és nyitva tartása:
Dorog, Esztergomi út 42. Telki, Petőfi utca 1.
Hétfő: 9-től 19 óráig Hétfő: 14-től 18 óráig
Kedd: 8-tól 15 óráig Szerda: 8-tól 16 óráig
Szerda 8-tól 15 óráig
Csütörtök: 8-tól 15 óráig
A szolgáltatási díjak nem változnak.
Üzletszabályzatunk alapján a lakossági felhasználók vízmérőinek leolvasását hathavonta végezzük, a számla kibocsátás kéthavonta esedékes. Abban az időszakban, amikor nem történik mérőállás leolvasás, lehetőséget biztosítunk – a számlán előzetesen feltüntetett időpontban – a tényleges mérőállás diktálására, rögzítésére fenti elérhetőségeinken. Nem lakossági felhasználók esetében a vízmérő leolvasás és a számla kibocsátás havonta történik.
Csoportos beszedési megbízással rendelkező ügyfeleinknek az első számla kézhezvételét követően új megbízást kell adniuk számlavezetőjük felé, amelyben társaságunk azonosítójára (A11186748) és a számlán feltüntetett nyolcjegyű felhasználó azonosító számra kell hivatkozniuk.
Üzletszabályzatunk elérhető a www.edv.hu weblapunkon és ügyfélszolgálati irodáinkban.
Társaságunk célja, hogy az Ön fogyasztási helyén is magas színvonalú szolgáltatást nyújtson.
Északdunántúli Vízmű Zrt.