Lakossági tájékoztató a Polgármesteri Hivatal megváltozott ügyfélfogadási rendjéről
Lakossági tájékoztató a koronavírus járvány terjedésének megelőzése miatt a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjének és ügyintézésének megváltozásáról
A koronavírus járvány terjedésének a megelőzése miatt az alábbi intézkedések kerülnek bevezetésre a lakosság és a Hivatalban dolgozók egészségének védelme érdekében katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján:
2021. március 8. (hétfő) napjától a Polgármesteri Hivatalban az ügyintézést elsősorban az online felületre, e-mailre vagy a telefonos ügyintézésre korlátozzuk. Halaszthatatlan ügyben, a személyes ügyfélfogadás továbbra is működik, de csak telefonon történt előre egyeztetett időpontban. Az önkormányzat bejárati ajtaját zárva tartjuk!
Az ügyintézés, illetve időpontegyeztetés érdekében munkaidőben hívható telefonszámok és e-mail elérhetőségek:
Adóügyek, anyakönyvi ügyek
Marádicsné Drenda Mária
70/509-1004
penzugy@perbal.hu
Szociális ügyek, lakcímügyek
Oláh Judit
70/371-8290
igazgatas@perbal.hu
Pénzügyek
Lenthár Lajosné
70/704-6254
penzugy@perbal.hu
Egyéb ügyek
Hermán Attiláné
70/509-1005, 26/370-350
titkarsag@perbal.hu
A Hivatal ügyintézői kizárólag időponttal rendelkező ügyfeleket fogadnak, mely ügyfélfogadási időben történik. A Hivatal épületében a szájmaszk használata és kézfertőtlenítés kötelező!