Széchenyi 2020
Széchenyi 2020

Aktuális

Perbál Község Önkormányzata is váratlanul értesült és megdöbbenve áll az előtt a tény előtt, hogy a B3 Takarék (korábban Pilisvörösvár és Vidéke Takarékszövetkezet) perbáli fiókját be akarják zárni. Ezt tényként közölték önkormányzatunkkal, erről semmiféle előzetes tájékoztatást, vélemény kérést nem kaptunk.

2018. december 20.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal 2018. december 21-től 2019. január 1-ig IGAZGATÁSI SZÜNETET tart.

2019. január 2-án, szerdán technikai okok miatt az ügyfélfogadás szünetel!

Az érintett időszakban (2018. december 21-től 2019. január 2-ig) munkanapokon 8-12 óráig ügyeletet tartunk!

2019. január 3-tól a megszokott ügyfélfogadási időben várjuk ügyfeleinket!

Szíves megértésüket köszönjük!

dr. Réz Zsolt
jegyző

2018. december 14.

Perbál Község Önkormányzata pályázatot hirdet a tulajdonában lévő belterületi önkormányzati utak hóeltakarítási és síkosságmentesítési munkálatainak elvégzésére alábbi feltételekkel:

1. Az utakon kívüli egyéb közterületek, járdák, valamint az állami kezelésben lévő utak hó eltakarítási és síkosságmentesítési munkáinak elvégzése nem képezi a nyertes vállalkozó feladatát.

2. A pályázatban meg kell jelölni a munkavégzés díját, mely kizárólag a teljesített munkavégzés óránként fizetendő összegét tartalmazhatja. Átalánydíjas megállapodásra vonatkozó ajánlat érvénytelen.

3. A hó eltakarítási és közút karbantartási munkákat a vállalkozó irányítja és végzi önállóan, de rendkívüli esetekben szükség szerint – külön díjazás nélkül- az alábbi személyek koordinálhatják, irányíthatják munkáját. Az utasításokat vállalkozó köteles végrehajtani.

–          Perbál község polgármestere

–          Perbál község jegyzője

–          Perbáli Polgármesteri Hivatal titkársági ügyintézője

4. A mozgósított gépek számát a vállalkozó határozza meg a hatékonyság függvényében, ezért a szükséges váltó és kisegítő személyzetről is ő köteles gondoskodni.

5. A szükséges váltó és kísérő személyek felmerülő költségét a vállalkozási díj tartalmazza.

6. Vállalkozó felelős egy személyében a mozgatott gép- és személyi állomány munkájáért és biztonságáért. Az esetlegesen bekövetkezett balesetek kártérítéséért Vállalkozó egy személyében felel.

7. Vállalkozó köteles a munkákat úgy szervezni és végezni, hogy az útvonalakat közúti közlekedésre alkalmas állapotban kell tartsa. Amennyiben feladatának nem tesz eleget, a Vállalkozó költségére a Megbízó más Vállalkozót is bevonhat a munkák elvégzésére.

8. A munkák elvégzésének hiányosságából bekövetkező esetleges balesetek kárigényét a Vállalkozó egy személyben köteles megtéríteni.

9. Vállalkozó köteles a munkálatok folyamatos végzésére és 2-3 óránként minden a szerződésben érintett útszakaszra visszatérni, abban az esetben, amikor a mérhető hó vastagság az 5 cm-t eléri, vagy meghaladja.

10. Vállalkozó köteles az egyirányú utak, illetve a keskeny burkolatú utak esetében a forgalom biztonsága érdekében úgynevezett kerülő (kitérő) helyeket kialakítani a hófalban.

11. Vállalkozó a hó eltakarítási és közút karbantartási munkákat 2019. január 15-től 2019. március 31-ig köteles elvégezni.

12. A szerződésben meghatározott munka ellenértéke a szerződés lejárta után, a Vállalkozó által benyújtott számla kiállítását követő 30 napon belül kerül egy összegben kiegyenlítésre a Vállalkozó bankszámlájára történő átutalással.

Az önkormányzat fenntartja magának a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

A pályázatot papíralapon kell benyújtani ügyfélfogadási időben a Perbáli Polgármesteri Hivatalhoz.

A pályázatban fel kell tüntetni a vállalt munkavégzés óránként fizetendő ajánlati árát, valamint arra vonatkozó nyilatkozatot, hogy az 1-12. pontokban foglalt feltételeket vállalja a pályázó.

A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent:

perbáli lakóhely és a munkálatok elvégzésére használt járművekkel a Perbálról történő kivonulás.

A pályázatok beadásának határideje: 2019. január 7. 18.00 óra.

A pályázatok elbírálásának határideje: 2019. január 14.

 

 

 

2018. december 14.

 

Az ajánlattevőnek meg kell felelnie a nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz begyűjtésére vonatkozó közszolgáltatási tevékenység részletes szabályairól szóló 455/2013.(XI. 29.) Kormány rendeletben előírt feltételeknek.

 

Az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell, hogy legkésőbb a közszolgáltatás megkezdésekor rendelkezni fog a közszolgáltatás ellátásához szükséges- legalább telefon alapú- ügyfélszolgálati és ügyeleti rendszerrel.

A közszolgáltatásba bevont település érintett lakóingatlanainak száma: kb. 26 db.

A közszolgáltatásba bevont település érintett gazdálkodó szervezeteinek száma: 3 db.

A nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz várható mennyisége: 1.300 m3/év.

A közszolgáltatás megkezdésének tervezett időpontja: 2018. augusztus 1.

A közszolgáltatás ellátásának tervezett időpontja: 1 év.

Az ajánlattevőnek írásban ismertetnie kell a közszolgáltatással kapcsolatos korábban szerzett tapasztalatairól szóló beszámolót és a közszolgáltatás fejlesztésére vonatkozó elképzeléseit.

 

Az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell, hogy rendelkezik

a)      a közszolgáltatás ellátásához szükséges, hatósági engedéllyel rendelkező járművekkel, gépekkel, berendezésekkel és eszközökkel,

b)     olyan, a tulajdonában, kezelésében vagy hatályos szerződéssel a bérleményében lévő, hatóságilag engedélyezett telephellyel, amely alkalmas a közszolgáltatás végzéséhez  szükséges járművek, gépek, berendezések és eszközök tárolására, valamint azok tisztítására, fertőtlenítésére engedéllyel rendelkező vállalkozással kötött szerződéssel,

c)      olyan felszerelésekkel és eszközökkel, amelyek a közszolgáltatás ellátása során esetlegesen keletkező környezeti károk azonnali beavatkozást igénylő elhárításához szükségesek,

d)     a környezetbiztonságra, illetve a havária elhárítására vonatkozó- a felügyeletet ellátó hatóság által jóváhagyott- tervvel,

e)      a felügyeletet ellátó hatóságnál a közszolgáltatót bejelentését igazoló dokumentummal,

f)       a közszolgáltatás végzéséhez szükséges befogadó nyilatkozattal, amely tartalmazza, hogy a kijelölt szennyvíztisztító telep, szennyvíz-bebocsátási pont szabad kapacitása terhére fogadni képes a közszolgáltatás során gyűjtött háztartási szennyvizet,

g)      a közszolgáltatás ellátásához szükséges létszámú- köztisztasági munkagép és járműkezelő településtisztasági szippantógép-kezelő szakképesítéssel rendelkező- szakemberrel, továbbá

h)     a nyilvántartási, információs, valamint adatkezelési és adatszolgáltatási rendszer létrehozásához és folyamatos működtetéséhez szükséges feltételekkel.

Az ajánlatnak tartalmaznia kell

a)      a közszolgáltatás ellátásának módjára és szervezésére,

b)     a közszolgáltatás teljesítése során alkalmazni tervezett járművekre, gépekre, felszerelésekre, eszközökre, berendezésekre,

c)      a közszolgáltatás teljesítéséhez alkalmazni tervezett módszerekre, technológiákra és eljárásokra,

d)     a közszolgáltatással összefüggő fejlesztések elvégzésére,

e)      a közszolgáltatás körébe tartozó tevékenységek belső ellenőrzésének rendjére,

f)       a fogyasztói érdekek érvényesülésének és védelmének biztosítékaira és módszereire,

g)      a közszolgáltatás finanszírozásának feltételeire, módjára és a közszolgáltatás díjának meghatározására, valamint beszedésének módjára,

h)     az ügyfélszolgálati és tájékoztatási, valamint a nyilvántartási, adatkezelési és adatszolgáltatási rendszer működtetésére, valamint

i)       a közszolgáltatás végzéséhez rendelkezésre álló szakemberek létszámára

vonatkozó javaslatot.

 

Az ajánlatnak tartalmaznia kell továbbá a települési folyékony hulladékkal kapcsolatos helyi közszolgáltatás igénybevételének díjára vonatkozó ajánlatot, melyet a vízgazdálkodásról szóló 1995. évi LVII. törvény 44/D § (6) bekezdésének figyelembevételével, a kéttényezős díjszámítás alapulvételével az alábbiak szerint kell megadni:

A települési folyékony hulladék rendszeres gyűjtésének és elszállításának egységnyi díja a szennyvízelvezető művel ellátott területen:

Alapdíj:     ….,- Ft/m3+ÁFA

Ürítési díj: ….,- Ft/m3+ÁFA

A települési folyékony hulladék rendszeres gyűjtésének és elszállításának egységnyi díja a szennyvízelvezető művel nem ellátott területen:

Alapdíj:     ….,- Ft/m3+ÁFA

Ürítési díj: ….,- Ft/m3+ÁFA.

 

Az ajánlattevőnek az árajánlatához díjkalkulációt kell készítenie, melynek során az alábbiakat kell figyelembe vennie:

Az alapdíj a nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz mennyiségétől függetlenül felmerülő üzemeltetési költségek, a számlázás és díjbeszedés, a környezetvédelmi kiadások és ráfordítások, az amortizáció és a szükséges felújítás fedezetére, az ürítési díj az ártalmatlanítás céljából átadott nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz mennyiségétől, valamint a terület felhasználási egységtől függő költségek fedezetére szolgál.

Az ajánlatok benyújtásának és beérkezésének határideje: 2019. július 15. 18.00 óra.

Az ajánlatokat a polgármester hivatalhoz (2074. Perbál, Fő u. 6.) kell írásban, papíralapon benyújtani úgy, hogy azok legkésőbb 2019. július 15-én 18.00 órakor megérkezzenek.

A pályázat elbírálásnak határideje: 2019. július 31.

A nyertes ajánlattevővel az önkormányzat közszolgáltatási szerződést köt.

 

 

 

Hírek, aktualitások

Hirdetések


Közszolgáltatók elérhetőségei és hibabejelentés