A Polgármesteri Hivatal pályázatot hírdet munkaügyi-pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére
Polgármesteri Hivatal – Perbál
a „Köztisztviselők jogállásáról szóló” 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Polgármesteri Hivatal – Perbál
munkaügyi-pénzügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2074 Perbál, Fő u. 6.
A köztisztviselők képesítési előírásairól szóló 9/1995. (II. 3) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet II. 1. foglalkoztatással kapcsolatos humánpolitikai, valamint munkaügyi feladatok, továbbá az 1. számú melléklet I/16. feladatkörnél előírt feladatok
Ellátandó feladatok:
Személyzeti anyagok kezelése, közszolgálati nyilvántartás vezetése; ellátja a köztisztviselők képzésével, teljesítményértékelésével, vagyonnyilatkozatával, továbbá az önkormányzati képviselői vagyonnyilatkozatokkal kapcsolatos ügyintézést; közszolgálati, közalkalmazotti jogviszony keletkezésével és megszüntetésével összefüggő feladatok önálló ellátása (kinevezés, átsorolás, kiléptetés); KIR3 program humánpolitikai modul használata; bértáblázatok és bérnyilvántartások naprakész vezetése; bérfeladás, nem rendszeres bérek számfejtése; adatszolgáltatás a Magyar Államkincstár felé; ellátja a szabadság nyilvántartással, távollétekkel, munkába járással kapcsolatos feladatokat, megbízási szerződésekkel kapcsolatos teendőket; figyelemmel kíséri a munkaalkalmassági vizsgálatokat. Közcélú foglalkoztatottak személyi anyagának kezelése, kapcsolattartás a munkaügyi központtal, közcélú foglalkoztatás megszervezése. Vevői kötelezettségek nyilvántartása, kezelése, kintlévőségek behajtása. Bérleti díjak, közüzemi költségek beszedése, behajtása. A kötelezettségvállalásokkal kapcsolatos nyilvántartási és könyvelési feladatok végzése. A napi szállítói-vevői számlaforgalom kezelésében való közreműködés, bankügyintézés. Rendszeresen ismétlődő feladatok: közreműködés a költségvetés és a költségvetési beszámoló számszaki és szöveges elkészítésében, ÁFA bevallások elkészítése, benyújtása, kisebbségi önkormányzatokkal kapcsolatos összes feladat. Eseti feladatok: a gazdálkodásra vonatkozó gazdasági elemzések, tematikus anyagok elkészítésében való közreműködés.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
személyzeti és munkaügyi, valamint pénzügyi feladatok ellátása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Köztisztviselők jogállásáról szóló” 1992. évi XXIII. törvény, valamint a(z) Perbál Község Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
– Magyar állampolgárság,
– Cselekvőképesség,
– Büntetlen előélet,
– Középiskola/gimnázium,
– Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
– Közgazdasági szakképzettség vagy pénzügyi-számviteli szakképesítés
– A 9/1995.(II.3.) Korm. rendelet 1. számú mellékletének II. 1. pontja alapján, valamint az I/16. pontnál előírt képesítési előírások.
– Államháztartás területén szerzett legalább 2 éves gyakorlat
– Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
– Hasonló területen, munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
– Pénzügyi, valamint önkormányzati területen szerzett gyakorlat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
– Részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajz; iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolatai; három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2011. május 2. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2011. április 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Réz Zsolt jegyző vagy Varga László polgármester nyújt, a 06-26/570-022-es vagy a 06-30/9520-887 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
– Postai úton, a pályázatnak a Polgármesteri Hivatal – Perbál címére történő megküldésével (2074 Perbál, Fő u. 6. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 312/2011. , valamint a munkakör megnevezését: munkaügyi-pénzügyi ügyintéző. § Postai úton, a pályázatnak a Polgármesteri Hivatal – Perbál címére történő megküldésével (2074 Perbál, Fő utca 6. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 312/2011., valamint a munkakör megnevezését: munkaügyi-pénzügyi ügyintéző.
– Személyesen: dr. Réz Zsolt jegyző, Pest megye, 2074 Perbál, Fő u. 6. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat Perbál Község Jegyzője bírálja el a benyújtott pályázatok tartalma alapján a jelentkezési határidőt követően. A pályázók a pályázat eredményéről írásbeli értesítést kapnak. Az eredménytelenül pályázók pályázati anyagát az értesítéssel egyidejűleg postai úton visszaküldjük. A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.
A pályázat elbírálásának határideje: 2011. április 29.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
– Perbál Község Önkormányzat honlapja – 2011. március 22.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Az állás 6 hónapos próbaidő kikötésével tölthető be. A pályáztató fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő pályázó hiányában a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.perbal.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2011. március 22.